Μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος: Ο ευκολότερος και πιο γρήγορος τρόπος παραγγελίας. Βάζεις το προϊόν ή τα προϊόντα που θέλεις στο καλάθι και συνεχίζεις σου και επιλέγεις “Ολοκλήρωση παραγγελίας”. Συμπληρώνεις τα στοιχεία σου (ως εγγεγραμμένος χρήστης ή ως επισκέπτης) και επιλέγεις “Αποστολή παραγγελίας”. Αυτό ήταν. Σε λίγα λεπτά θα λάβεις email επιβεβαίωσης που σημαίνει ότι η παραγγελία σου έχει καταχωρηθεί με επιτυχία.
Αν η παραγγελία σας καταχωρηθεί επιτυχώς, θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης στο λογαριασμό ταχυδρομείου που δηλώσατε κατά την διαδικασία της παραγγελίας σας. Αν δεν λάβετε το e-mail επιβεβαίωσης παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για να επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας.
Δεχόμαστε παραγγελίες μόνο για την Ελλάδα. Το κόστος των μεταφορικών είναι 10 ευρώ ανεξαρτήτου τρόπου πληρωμής. Ανάλογα με τον προορισμό, οι παραγγελίες παραδίδονται σε 2-4 μέρες από την ημέρα αποστολής.
Διατίθενται οι παρακάτω τρόποι πληρωμής:
- Δυνατότητα αντικαταβολής μόνο για Ελλάδα και μετά από προκαταβολή 50% του ποσού σε τραπεζικο λογαριασμό με IBAN GR1001720380005038102242195 της τράπεζας Πειραιώς (όνομα δικαιούχου: ΜΑΡΙΑ ΜΠΟΪΝΤΑ).
- Με πιστωτική / χρεωστική / προπληρωμένη κάρτα Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “ePOS Paycenter” της τράπεζας Πειραιώς και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση. - Μπορείτε να πληρώσετε με κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σας. Στο καταθετήριο της τράπεζας πρέπει να αναγράψετε ως αιτιολογία το πλήρες ονοματεπώνυμο σας. Για την ταχύτερη εκτέλεση της παραγγελίας σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω e-mail στο contact@mpointa.gr. Για συναλλαγή μέσω e-banking κάντε PrintScreen την επιβεβαίωση της συναλλαγής με την μεταφορά του αντίστοιχου ποσού στον λογαριασμό μας και στείλτε στο contact@mpointa.gr .Ο τραπεζικός λογαριασμός στον οποίο μπορείτε να καταθέσετε χρήματα έχει IBAN GR1001720380005038102242195 της τράπεζας Πειραιώς (όνομα δικαιούχου: ΜΑΡΙΑ ΜΠΟΪΝΤΑ).
Εντός 14 ημερών από την ημερομηνια παραλαβης της παραγγελίας σου μπορείτε να επιστρέψετε ή να αντικαταστήσετε τα προϊόντα που παραλάβατε. Βασική προϋπόθεση είναι τα προϊόντα που επιστρέφονται ή αντικαθιστάται πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση, με όλα τα καρτελάκια στη θέση τους και δεν πρέπει να έχουν φορεθεί, καθώς και να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης. Στις αντικαταστάσεις και επιστροφές επιβαρύνεστε τα έξοδα αποστολής. Οι διαδικασίες αντικατάστασης και επιστροφής περιγράφονται αναλυτικά εδώ.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση των πελατών μας μέσω τηλεφώνου στο 2117251572 ή στο 6946513175 και στο e-mail: contact@mpointa.gr Ώρες λειτουργίας τηλεφωνικού κέντρου: Δευτέρα – Παρασκευή 10:30 – 16:00.
Αν παραλάβατε ένα ελαττωματικό προϊόν, ακολουθείτε την ίδια διαδικασία με την απλή επιστροφή. Στη φόρμα επιστροφών επιλέγετε «άλλο» και σημειώνετε το ελάττωμα. Σε αυτή την περίπτωση θα σας επιστραφούν και τα έξοδα αποστολής.